poniedziałek, 9 kwietnia 2012

:D

Dziś poniedziałek...jutro wtorek....a potem środa i  o szkoły nieeee:(W środę omawiamy lektórę a ja 19 rozdział dopiero OMG!Dziś z sąsiadami oblewałam się wodą:PChłopaaki wymyślili żebyśmy grali w podchody,to się zgodziłyśmy :PAle i tak dziewczyny wygrały :)Jutro nie wiem czy napiszę bo jadę na basen a potem musze czytać tą nieszczęsną ksążkę:(Ja teraz jak zwykle siedzę na bestach i jestem na facebooku:PTego posta piszę już trzeci raz bo ciągle mi się kasuje:(Kończę (Madzia<3Kama<3Gabi<3)

6 komentarzy:

  1. ja już jestem w 33 rozdziale ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. heheh xD A dzisiaj tak a propos wtorek tylko nowego postu nie dodałaś :3 Fakt, jutro już do szkoły... ; ( A jeszcze przed chwilką zaczynała się przerwa świąteczna. Ale przynajmniej dzisiaj na TVN Przepis i jest co oglądnąć xD I jak było na basenie? *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nie ma nowych postów ? >.< :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo nie mogłam pisać nie miałam zabardzo CZasu :(

    OdpowiedzUsuń