wtorek, 24 kwietnia 2012

:))

                                             Takie tam :P
Hello :) Przepraszam że tak długo nie pisałam ale mama zabrała mi laptopa i nie mogłam wejść :(Wczoraj byłam z Domą na boisku , a działo się tam dużo rzeczy :P Napoczątku graliśmy w piłkę potem usiedliśmy no i dalej nie będę opowiadać....:P Zezłościłam się na Kamę :(Dziś  nie poszłam do szkoły bo się trochę żle czuję:( Jestem trochę zła bo pani nam dała do przeczytania książke w 10 dni :( Dziś rano siedziałam i odrabiałam zaległe lekcję.Dodam teraz 2 fotki bo robiłam sobie tak z nudów ale za chwile uciekam bo musze przeczytać książkę :P

3 komentarze:

  1. heh :P mnie też nie ma w szkole xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisałam do cb na fb a ty nie odpisywałaś :(

      Usuń
    2. O.O znowu się coś zepsuło! dobra ja to naprawie nie bądź na mnie zła :* ^^

      Usuń